Klantenservice

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou af te leveren.
Bestellingen die op werkdagen vóór 20.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.
Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten en BTW.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL en GLS.
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 20:00 plaatsvinden.
Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben.
Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
De kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel nemen wij voor onze rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via contact@perfectmatras.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te bekijken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Omdat wij hygiëne gevoelige producten verkopen verzegelen al onze producten. Op het moment dat een productverzegeling is verbroken, dan kunnen we het product niet meer retournemen.
Voor meer informatie kun je onze algemene voorwaarden raadplegen.

Product ruilen?

Wil je je product kostenloos ruilen? Dat is helemaal geen probleem.
Je kunt hiervoor contact opnemen met contact@perfectmatras.nl.
Producten waarbij de hygiëne zegel is verbroken, kunnen we helaas niet kostenloos ruilen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via contact@perfectmatras.nl.
We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren.
Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Perfectmatras.nl (Perfectmatras is een handelsnaam van Just Dream B.V.
Tel: +31(0)242022250
Mail: contact@perfectmatras.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: Perfectmatras
Onze domeinnaam is www.perfectmatras.nl
Ons vestigingsadres:
Stationsplein 26
6512 AB Nijmegen (Nederland)
KVK: 65128834
BTW: NL855991562B01

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent je verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Je krijgt bij al onze producten 2 jaar fabrieksgarantie.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar contact@perfectmatras.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshopkeurmerk: http://www.webshopkeurmerk.com/

Betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal
– Overboeking
– Creditcard
– Afterpay
– Mistercash